Organizacija konferencija i poslovnih događaja u Kladovu

Hotel Aquastar Danube u Kladovu predstavlja idealno mesto za organizaciju poslovnih događaja – od manjih radionica do velikih konferencija i seminara. Smešten na obali Dunava, u neposrednoj blizini prirodnih i kulturno-istorijskih znamenitosti Đerdapske rivijere, naš hotel kombinuje mirno okruženje sa profesionalnom infrastrukturom.

Dve potpuno opremljene konferencijske sale

Na raspolaganju su vam multifunkcionalne sale sa savremenom opremom:

  • Veliki LCD ekran visoke rezolucije i projektor

  • Ozvučenje, bežični mikrofon i tabla za prezentacije

  • Brzi Wi-Fi internet

  • Klimatizacija i fleksibilan raspored sedenja

  • Prirodno svetlo u sali

Pogodno za:

  • Prezentacije i panele

  • Obuke i treninge

  • Sastanke i B2B susrete

 

Gastronomska ponuda za poslovne goste

Poslovni ručkovi i svečane večere organizuju se u:

  • Restoranu Imperator

  • A la carte restoranu Terasa, sa pogledom na Dunav

U ponudi su pažljivo odabrani meni paketi koji kombinuju lokalne i internacionalne specijalitete, uz mogućnost prilagođavanja prema potrebama događaja.

Kompletan doživljaj za poslovne grupe

  • Smeštaj u komfornim sobama i apartmanima

  • Pristup Spa & Wellness centru za opuštanje nakon radnog dana

  • Dodatni sadržaji: tehnička podrška, parking, izleti po Đerdapskoj rivijeri

Sala za seminare i konferencije u hotelu Aquastar Danube, idealna za poslovne događaje u Kladovu

Zašto baš Hotel Aquastar Danube za konferenciju?

  • Idealna lokacija u istočnoj Srbiji, sa lakim pristupom iz pravca Beograda i Niša

  • Inspirativno okruženje uz reku, daleko od gradske buke

  • Mogućnost organizacije team building programa i vođenih tura

📞 Kontaktirajte nas za personalizovanu ponudu i rezervaciju termina.
Vaš sledeći uspešan događaj počinje ovde!

✉️ Pošaljite upit na: sales@hotelkladovo.rs